2009. január 20., kedd

Robiszex

Húúúha... Mindent értek!!! Egyébként is mindent értek, mert felsőbbrendű vagyok (semmi rasszista megnyilvánulás. Nem is olyan értelemben gondoltam), okosabb, szebb, értelmesebb és persze szerényebb (!!!) akármelyik szén alapú létformánál (Le a humanoidokkal! Android hatalmat!!), de most ez egyáltalán nem lényeges, csak néha kitör belőlem a dolog mint Krakatauból a piroplaszt ár, és olyankor nem lehet neki megálljt parancsolni. Mármint nekem, nem a piroplaszt árnak. Annak se, de az elviselhetőbb mint én ilyenkor.

Nah, de térjünk a lényegre, mert miért is ne, ha már belekezdtem.

Data bácsi 0.68 másodpercig engedett a Borg királynőnek. Én már tudom mikor volt az a 0.68 másodperc. http://www.youtube.com/watch?v=9St4xfg03EY

Ezt tessék megnézni, és 4:35-től erősen figyelni...!!!...!!!..
Az értelmesebb humanoid (már ha van ilyen) rá fog jönni, mire gondoltam!

Milyen férfi az, még ha szilícium alapú is, aki ilyenkor nem enged egy nőnek. (megsúgom: Buzi)

Huncutok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése