2009. január 15., csütörtök

ÚÚÚÚ HEHEHE

Olyan jó napom van ma... Relatíve sokat aludtam, a National geographic-on Végső csapás volt jókora nagy szökőárakkal (hehehe), ráadásul a honvédségtől is felhívtak.
Nah, az egy marha jópofa történet...
Tavaly június 23-án elmentem az Alkotás úti toborzó irodájukba. Elmondtam a csajnak, hogy ha minden jól megy, márpedig én optimista vagyok (nagy lóf***t, de erről neki nem kellett akkor tudnia), két nap múlva a kezemben lesz az érettségi. Tudnak-e velem kezdeni valamit?
A nő elmesélte, hogy lányokat általában egészségügyis feladatkörökben helyezik el. Van-e ilyen végzettségem.
Mondom nincs, az imént közöltem, hogy érettségi...
Erre ő: Van egy Tiszthelyettesképző szentendrén. Érdekel-e a dolog.
Engem persze érdekelt, úgyhogy rábólintottam. Kitöltöttem egy regisztrációs baromságot meg szerződés meg anyámkínja stb, és mondta, hogy vagy emailt kapok vagy felhívnak, de valószínűbb, hogy telefonálni fognak.
Hát ma telefonáltak. Egy pasas hívott, nagyon aranyos volt.
Csöng a telefonom. Nézem, hát ez meg ki az isten nyila lehet. Felveszem, majd az ürge beleszól: Jónapot, Zsigmond Esztert keresem.
Úristen! -mondom- ha megint valami banki dologgal akarnak zaklatni, elküldöm a halál faszára az illetőt. Félve válaszoltam neki: Én vagyok, miben segíthetek? (enyhe szarkazmussal fűszerezve)
Mire a csávó: Ön volt még júniusban az egyik toborzóirodánkban, ahol kitöltötte a regisztrációt a tiszthelyettes képzőre.
Tyűűű az anyját!! Ez a honvédség! -gondolta Stirlitz- "Igen, akkor voltam ott."
Az ürge elintézte egy egyszerű "Érdekli még a dolog?"-al, én pedig egy "igen, érdekel!"-el, és ezzel a lényeg le is volt tudva. A hapsi aszondta, menjek be a Dózsa György útra, ahol majd részletesebben felhomályosítanak, és eldöntöm, hogy akkor most tényleg érdekel-e vagy inkább strucc módjára homokba dugom a fejem és "Nem ér a nevem" alapon halkan elhúzok a búsba.

Majd még kitalálom a dolgot. De most virul a fejem emiatt, mert akinek van katonai végzettsége, annak nem kell bajlódnia a 26 diplomával, hogy bejusson a NASA-hoz.
Jah igen... erről nem meséltem. Kitaláltam, hogy pizzás fiú (lány) leszek a NASA-nál, és a kis űrhajómmal (Discovery NTC-0394 alias "Szörprájz XD-R") pizzát fogok szállítani az űrállomásra. Ha jól megy az üzlet, még egy Űréttermet is nyitok majd.
Na jó, nem kell ám komolyan venni a dolgokat! De szerintem jó kis ötlet.

jah, és SILENCE!!! I KILL YOU!!!

2 megjegyzés: