2009. január 9., péntek

Na de kééérem!!!

Na, ez is egy jó nap lesz. Délelőtt tüdőszűrőre megyek, mert miért ne, (első az egészség) délután pedig egy szegény, szerencsétlen, bajba jutott számítógép segítségére sietek. Ez eddig oké is volna, csak hogy addig ücsörögtem a gép előtt, míg az idő elszállt és valamilyen titokzatos hókusz-pókusz folytán hajnali 5 óra is elmúlt...
Ismerem magam, talán túl jól is ahhoz, hogy tudjam: ha most lefekszem aludni, akkor este 7-kor se lehet majd kipiszkálni az ágyból, így inkább le sem fekszem. Van bőven elfoglaltságom!! Hajjajj, de még mennyi!!!
Egy darabig az msn-en múlattam az időt, drága "?????" barátommal (Ez nem cenzúra, ez a neve) szidtuk egymást orrba illetve szájba, persze csak poénból, Zoo-nak (nem állatkert) arról prédikáltam, hogy hiába vagyok kicsi, dominanciailag fényévekkel magasabb vagyok bárkinél, testvérbátyámmal (csak így lazán) pedig arról konzultáltam, hogy: Jajj ez az idős kor... recsegünk, ropogunk, fáj a térdünk, fáj a derekunk (ő 23 éves, én 20), majd az általam a hugom gépére küldözgetett hibaüzenetekről meséltem neki, amit annyira viccesnek talált, hogy kishíján megfulladt, és a kávét a szőnyegemre köpte. Nem is tudom, hogy mi a rosszabb.... ha megfullad, vagy ha a szőnyegem kávés lesz... Azt hiszem az utóbbi rosszabb...
Aztán jött a szokásos menet: Youtube, Google, Film nézés (ami nálam abból áll, hogy beteszem a filmet, belenézek az elejébe, a közepébe és a végébe, aztán nagy sajnálatomra már vége is... persze ha itt ott felbukkan valamelyik kedvenc, azt meglesem...).
Youtube-on a Megasztár 4-ből (továbbiakban Megaszar) találtam videókat, többek között egy írtó jó hangú amerikai-magyar tehénről, egy irritálóan kapa fogú takarítósrácról -az ürge egy laza mozdulattal ki tudná harapni a pókot a sarokból-, pár Miss. Picsáról és Lady Anorexiáról, akik azt hiszik, hogy tudnak énekelni, mert 14 évesen úgy néznek ki mint azok a hölgyek akiket a sarkon szoktam látni, ahogy ácsorognak a tűsarkúban és a miniszoknyában és kliensre vadásznak és sorolhatnám még azt a rengeteg balf**t akikben volt annyi önbizalom, hogy odamentek, és kirepesztették a zsűri dobhártyáját. Na meg az enyémet...
Aztán már nem is tudom hogyan, de a végén a Hair-nél kötöttem ki, abból néztem videókat.
I got life, mother....
Én szivesebben énekelném Kefír bácsi (Keir Dullea) zenéjét.... I've got a coffee, a sandwich and you... Na meg a bagett!!!

Jah, és a nap híre!! Addig turkáltam a neten, amíg rá nem bukkantam Bob bácsi egyik rokonának a gyászjelentésére.
Írtó jó temető név: Interment Pardes Shalom Cemetery
Nah elég a hullagyalázásból!!
BOCSIKA BOB!!! VÉLETLEN VOLT!!!

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, kedves vagy, hogy blogba foglaltál. :D És nem a szőnyegre köptem a kávét, hanem egy cédétokra. :D

    Egyébként is, már megbocsáss... Szegény kishúgod "komjúterére" küldözgetni mindenféle kalózkodással kapcsolatos irományokat nem szép dolog... Nade ha muszáj... Az más. :D És asszem még mindig nem szereti az almás müzlit. :D

    Üdvözlettel: Testvérbátyád :P :D

    VálaszTörlés
  2. Nem szereti, de inkább megeszi, sem minthogy nekem adja... :P

    VálaszTörlés
  3. A rosseb egye ki a belit... :D

    VálaszTörlés
  4. Az almás müzlivel együtt... hátha még ehető állapotban van :D

    VálaszTörlés