2009. január 18., vasárnap

Poloska

Valami poloskainvázió van vagy nem tudom, de október óta annyit látok a kertben is és a lakásban is, hogy kezdem azt hinni, hogy megszállták a várost.
Most is találtam egyet a lámpán.
Nem zavarnak különösebben, de ha összetaposom őket, szörnyen büdösek. Úgyhogy ezt megelőzve, befújtam dezodorral. Le is esett a rohadék, aztán egy zsepivel megfogtam és kidobtam a kutyáknak.
Így pofátlankodjon be bármilyen élőlény kapitányi magánszférámba!! Lefúúújom őket!!
Bedezodorálok mindent és mindenkit, aztán meg jól megverem.
És ha már eléggé elpáholtam, megint lefújom... és megint megverem. Előbb utóbb csak feladja!

Ez is a borgok műve. Igazinak látszó robot poloska.
A kövi jószágot már nem szimplán dezodorral fogom ártalmatlanítani...
A másik kezemben öngyújtó lesz... Nyehehehe Muhahahaha Hihihihehehe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése