2011. február 23., szerda

Youtube termések #11

Egy kis rock, úgyhogy csak saját felelősségre. :D Tegnap találtam őket, zsötáb termés meg rég vóót, úgyhogy most beteszek párat. Jobb úgy sem jut most eszembe, bár akartam írni valami frappánsat, csak elfelejtettem. XD

Ezt először a Sátánkában hallottam, csak akkor még nem tudtam, hogy ez Scorpions. Akkoriban még le voltam ragadva (a macska meg fel van mászva a fára) a Wind of change-nél. XD




A Guns n Roses-t annyira nem szeretem, de ez a számuk jó. :D (nem mellesleg egy resi videóban találtam rá, úgyhogy nálam alap, hogy nyerő. :D )




Az AC/DC sem kifejezetten az az együttes, aminek minden albuma ott csücsül a nemlétező (illetve most kaptam egyet) CD toronyban, de messze több számot hallgatok meg szívesen tőlük, mint a Guns n Roses-tól.




Ez meg csak klasszikus tőlük.... :D





Hogy ki, milyen zenét szeret, vagy hallgat szívesen, nem tudom, mitől függ. :D De tényleg! Mitől?
Én pl jobban szeretem a 80as évek zenéit. Azon belül is inkább az ilyen jellegűeket, de bármit szívesen elhallgatok, ami abból a korból van. Ez viszont nem hiszem, hogy összefüggésben van azzal, hogy 88-ban születtem, mert az az évtized vége volt és mire felismertem, hogy zenét hallgatni jó, az már bőven a 90es évek közepe-vége volt. Mégis jobban szeretem a 70-80-as évek zenéit, mint a 90est vagy a mait.
Mai termésekből is szívesen hallgatok, de ami tényleg tetszik, nagyon kevés van.

Sejtésem van, hogy ezek a dolgok mitől függnek, de nem akarok megint kisregényt írni, egyelőre elég volt a horoszkópos. :D

Na még egy a végére :D Beteg, de marha jó. :D




Meg akkor már mégegy...



Na EZ beteg. XD (eredetileg egy ásványvíz reklám, csak kifigurázták)

6 megjegyzés:

  1. Én szeretem a rockot és a metált, de ezzel együtt nem vagyok rokker :D Fura egy állapot. Ezek mellett bármilyen jó zenét meghallgatok és szeretek, ha az valóban JÓ. Ez egy elég nagy kört jelent, amibe lédigágá ugyanúgy beletartozhat, mint akár mondjuk Jean-Michel Jarre.
    A filmzenék viszont garantáltan dobogósok ^^

    VálaszTörlés
  2. Én lédigagát max poénból hallgatok. :D Nem az én világom. :D Nagyon nem. :D Persze van tőle is egy szám, ami tetszik.
    Szerintem nincs olyan ember, akinek 1-1 együttestől ne tetszene legalább egy szám. Úgyhogy valamilyen szinten mindenki szeret mindent. XD

    Kivéve azok, akik beskatulyázzák magukat, hogy ők cső rokkerek, meg cső punkok, stb. És onnantól kezdve semmi más, csak Rock, Punk, vagy amit épp képvisel. :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a zenei ízlést befolyásolhatják a gyerekkori élmények is. Például én zenei mindenevőnek (illetve majdnem mindenevőnek) mondom magam, de ha választanom kell egy tényleg nívós pop vagy rockkoncert és egy komolyzenei koncert vagy opera között, akkor nálam a klasszikus zene/opera nyer. Azt tanultam apró koromtól, gondolom, ez is közrejátszik.

    A rock-kal meg úgy vagyok, hogy meghallgatom, de csak ha muszáj. Vagyis... vannak olyanok, akiket akár órákon keresztül is tudok hallgatni (pl Queen, Scorpions), de pl. a heavy metal-tól mentsen meg az isten! Mégis az egyik kedvencem, amit akármikor, akárhol és akárhányszor meghallgatok, ez:
    http://www.youtube.com/watch?v=bAsA00-5KoI :-)) (Egyébként szerintem a legszebb, legmélyebb mondanivalójú lírai számokat a metálzenekarok írják - vajon miért? :-)

    Most nem akarok annyira hosszú lenni, de azt még muszáj hozzátennem, hogy Queen számokat csak annak a nem sok - jelenleg egy-két - előadónak engednék elénekelni, akik tényleg el is tudják. A Freddie-számokat éneklők java része már-már a kegyeletsértés határát súrolja az "előadásmódjával".

    VálaszTörlés
  4. A Metallica sem kimondottan a kedvencem, de ez a szám nekem is olyan, mit akármikor, akárhányszor. :D

    A heavy metal és más, egyéb metal műfaj nekem sem jön be annyira, talán a Nightwish, bár a metalban is van sok olyan szám, amit ugyan csak szívesen. :D Még a heavy metalból is 1-2 :D

    De ha megmutatnám, milyen rettenetet hallgattam régebben (ami szintén egy befolyásolás eredménye volt) a két kezed összetennéd, hogy inkább heavy metal, csak ezt ne. :D

    A black metal aligha tartozik a hallgatható zenék kategóriájába és még csak értelmet sem lehet benne fölfedezni. (kivéve annak, aki ezt a "műfajt" szereti) És én még koncerten is kint voltam, alighanem ez volt életem egyik legmeghatározóbb élménye, ami arra ösztönzött, hogy soha többé, a büdös életben ne menjek ki koncertekre. XD

    A Queen nálam is nagy kedvenc, kisebb koromban pedig mást se hallgattam csak Queent. :D (meg persze Rolling Stones-t XD)

    Ezen kívül meg bármi mást, a klasszikusokat én is nagyon szeretem (Grieg, Bach, stb), viszont nálunk, egy egy nagyobb szabású koncertre a jegy ára, legyen az klasszikus, rock, pop, vagy bármi más, pofátlanul magas, úgyhogy én nem is igazán járok ki koncertekre. Pedig volna néha 1-2, amire szívesen elmennék. :D

    VálaszTörlés
  5. Na a black metalt ne is emlegessük... rettenetes... (elnézést azoktól, aki szeretik).

    Viszont, hogy ne csak külföldet emlegessük, pár hete "fedeztem föl" a jutyúkon egy magyar hard rock zenekart, a Lordot. Biztos sokan ismerik, nekem teljesen újak, na, nekik vannak nagyon jó számaik. Ez a kedvenc nótám tőlük:

    http://www.youtube.com/watch?v=NgdUqNxnCHc

    de van ezen kívül is jó pár szép daluk, a líraiak közül pl. ez nagyon szép:
    http://www.youtube.com/watch?v=lSOddAVKyFw&feature=related

    Egyébként a magyar rockzenekarok közül a régiek a kedvenceim, Korál, Karthago, P.Mobil, a legelső Edda (na jó, még a második felállás is a Körrel), meg azért még sorolhatnám :-)

    VálaszTörlés
  6. (OFF: Gizmo, gyere át hozzám, légyszi, írtam egy posztot, érdekelne a véleményed :-)

    VálaszTörlés