2010. október 7., csütörtök

Mensön hírek #14

Opcsi resi film kritikája végre kikerült a honlapra, így elolvashattam, hogyan döngöli földbe azt a piszkot.

Kár a filmért, eleinte vártam, reméltem, hogy ezt annyira nem tolhatják el, a harmadik filmnél jobban legalábbis semmiképp, de úgy tűnik túl sokat láttam bele a trailerbe. Oké, tudom, hogy azok amúgy is megtévesztőek, de én naív vagyok, pláne ha resi van a dologban.

Azóta letöltöttem a filmet, bár mozi felvétel volt, nem a minősége érdekelt, hanem az, hogy megérné-e megnézni moziban. Gyorsan átszaladtam rajta (eszembe nem volt, hogy végig nézzem) de még egy ilyen abnormális, szar, kritikán aluli filmet még nem láttam. Na jó, talán a Manos, de még az is élvezhetőbb volt, mert azon jókat röhögtem....

Bár azt hozzá tenném Opcsi cikkéhez, hogy aligha talál olyan fanatikus rajongót, akinek ez tetszene. =P
Kivéve a residentevil.hu-n, de ki vagyok én, hogy becsméreljem az ott tartózkodó fanokat, elvégre szíve joga mindenkinek szeretnie a szart. Ez pedig csak az én személyes véleményem :P

No, de akit érdekel az olvassa el a cikket =D

----------------------------------------------


A feed szerint én kecskemétről nézegetem a blogomat. Gratulálok neki. =D Csupán 85 kilómétert tévedett. =D


----------------------------------------------

Feed találat: Resident evil 4 hogyan támad Krauser

Hármat tippelhet a kedves böngésző, aki vagy vak, vagy szörnyen béna, elvégre ha oda jut a játékban, úgyis megtudja... Persze amikor fénygránátot dob és eltűnik, az bosszantó, de semmi extra. Max a nyomorék deformálódott karja okozhat némi problémát ha a szerencsétlen ütődött játékos nem figyel oda, de aki hülye, az haljon meg.... :P (a játékban természetesen....)

5 megjegyzés:

  1. "hogyan döngöli földbe azt a piszkot" ez nagyon LOL :D:D:D:D:D:D

    Ne fosszunk meg más sem az élvezettől, hogy engem olvashat: http://antropos.hu/index.php?id=4864
    Nyehehehehe :D:D:D:D

    Amúgy máskor is számítok a segítségedre, ha arról van szó. Ennek a cikknek az utolsó bekezdését 90%-ban te írtad :D

    VálaszTörlés
  2. =D Csak szólj! =D

    Amúgy a "cikket" szóra kattintva ott a link. :P
    Majd babrálok a link színével, mert elég észrevehetetlen. Legalábbis nekem ez a szín tuti nem tűnne fel elsőre XD

    VálaszTörlés
  3. jaaa, már látom... ilyen bugyirózsaszín lett... :D:D

    VálaszTörlés
  4. O_O
    Én még nem vettem a fáradtságot az új Resi-filmre (ráér, annyira nem izgat), de a Manoshoz hasonlítani lehet, hogy kicsit túlzás, elvégre az a Magnum Opusa a rossz filmeknek :D De úgyis van EGY barátnőm, akinek tetszett, úgyhogy a kedvéért megnézem a resit. Jah, és a cikk elolvasása után elképzeltem Torgot napszemüveggel és matrix-mozdulatokkal. Nem passzolt.

    Kérdőjelek voltam.

    VálaszTörlés
  5. Vagy képzeld el Wesker-t ahogy verekszik a resi 5 végén és a Torgo zene megy alatta... =D

    VálaszTörlés