2010. szeptember 26., vasárnap

Voyager day

Hát... Történt egy olyan dolog, hogy ma ünnepelték a Star Trek Voyager 15. születésnapját.

A Sugárban béreltek helyet a bowling teremben, de a portált összesen 4 ember képviselte, plusz Megan, habár ő nem túl aktív tagja a portálnak, de ő szervezte.

Mi is oda mentünk, bár sok kedvünk nem volt a dologhoz, de így legalább egy jó 20 percig öszesen 7 ember képviselte a portált.

A gond az volt, hogy ennyi geek-et egy helyen még nem láttam. Nem volt semmi gond, csak a legtöbbjük olyan szinten csőtrekker, hogy engem ez már kicsit frusztrált, így inkább felmentünk Erna barátosném lakására. Vittük sütit a gyereknek, meg pár citromos gössert. (nem a gyereknek)

No meg aztán a Voyager nem is annyira a szívem csücske, én inkább TOS-es és TNG-s vagyok... De ahogy elnéztük, lehet nem érte volna meg kifizetni a 800 forint belépőt (Jah, mert hogy belógtunk... :P persze nem az én ötletem volt.. )

Jó, persze nem fikázni akarom az összejövetelt, elvégre mi csak 20 percet HA voltunk, de a programok sem voltak ránézésre olyanok, amik miatt szivesen maradtam volna egész végig...

Aztán lehet hogy tök jók voltak, de ez van ... =D

Szivesebben vagyok együtt olyan trek rajongókkal akiket ismerek is és nem életcéljuk, hogy úgy állítsanak be valahová, hogy egyenruha van rajtuk...

Pl ami szerintem már extra szánalom, az az volt, hogy beszélgettem Tuvokkal. Odajött egy számomra tök ismeretlen faszi, majd közölte Tuvokkal, hogy egyedül ő "sárga" (tehát egyedül neki van sárga egyenruhája) és távoztt.


Na, szóval összegezve, semmi bajom azokkal, akik ennyire rajongnak valamiért, csak nekem furcsa az egész és frusztrál is.
Ettől még szeretem a trek-et, egyszerűen én nem érzem szükségét, hogy beöltözzek klingonnak, vagy flotta egyenruhába bújjak.

Kész, slussz, passz....


Igaz, de használhatatlan információ: Már megint beázott a cipőm, és igen kellemetlen másfél órát utazni haza úgy, hogy cuppogok... =D

6 megjegyzés:

  1. Nem volt ám olyan rossz. És különben is... levertük a sok csóri barmot a játékban :D Mi nyertük meg az első három helyezést :D:D:D:D Én harmadik lettem holtversenyben, Ezri második, Taky meg első. Kicsit sem volt gyanús, hogy mindhárom helyezett ugyanattól az asztaltól indul el és mindhárman ismerik egymást.... :D:D:D:D
    Amúgy eredetileg nekem sem volt nagy kedvem menni, mert féltem, hogy nagyon tré lesz, és magamtól, egyedül nem is mentem volna, mert ennyire én sem vagyok fanatikus trekker... szóval tökéletesen megértem az ellenérzéseidet :)
    De végül megérte elmenni, és elmehetnek a rákba, mert megnyertük a játékot!!!! A csóri trek-geekeket levertük, mint vak a poharat! :D:D:D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Jah, azért az gáz... Pláne az a srác aki feltette a kérdéseket... Na, az LOL volt.

    De gratula az eredményeitekhez. =D Ügyik vagytok =D

    VálaszTörlés
  3. Köcce ^^
    És fincsi volt a csoki is :D
    Elem kell? :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Mit jelent az, hogy "csőtrekker"? Nem ismerem ezt a szót :-D

    Biztosan tudod, de elmondom - csak hogy okoskodjak :-P -, hogy a ST rajongóknak két csoportja van. Az egyik a trekik, akik beöltöznek egyenruhába, csillaghajókat fabrikálnak, meg mindenféle ST-bigyókat és -kütyüket gyűjtenek. Őket a ST külső megjelenése fogja meg inkább.
    Aztán meg vannak a trekkerek - ezek szerint te is ide tartozol velem együtt -, akiket a külsőség annyira nem köt le, hiszen van a ST-ben ennél nagyobb érték is.
    Nálunk békésen megfér egymás mellett ez a kétféle ST-őrült, egy csapat vagyunk, tiszteljük egymás hülyeségét, kommunikálunk - igaz, nem úgy, hogy mások beszélgetésébe belekotyogunk...

    Na, mindegy, ezek szerint Mo-on a trekik vannak többen, vagy ők értek rá. Ez nem baj, hiszen vannak trekkerek is :-) A VOY meg kedvelt terepe a trekiknek, hiszen tele van mindenféle új fajjal és hajóval, a leglátványosabb űrtrükkökkel, nem csoda, ha ők érdeklődnek jobban egy VOY-os rendezvény iránt.

    Egyszóval: ne bosszankodj, Gizmo, a lényeg az, hogy vannak, akik szeretik és életben tartják a Star Trek-et. Akár egyenruhában, akár civilben :-) A rajongók nélkül a Star Trek már sehol sem lenne, senki más nem törődik igazán vele.
    Okoskodásnak vége! :-P
    Még csak annyit - már nem okoskodva -, hogy nekem sem a kedvencem a VOY, de nagyon szeretem, és ha belegondolok, hogy már 15 éves... el sem hiszem!

    Lehet találni valahol erről a rendezvényről fotókat? Mostanában kezdtem el levelezni Garrett Wang-gal, ha vannak valahol normális képek, küldök neki, hadd örüljön, hogy Mo-on is szeretik és ünneplik a VOY-t :-)

    (Már megint hosszú lettem, affene... Bocs!)

    VálaszTörlés
  5. Fogjuk fel úgy, hogy ha megtetszett volna a Voyday, és tovább maradtunk volna, akkor kifizetem a belépőt :P Így inkább nevezzük ezt a kis belógást egy gyors és ingyenes körbetekintésnek :D :D

    Még én is meglepődtem a sok Trekesen, szerintem itt nem volt olyan ember, aki nem ismert volna legalább egy másikat. Egy kívülálló számára sokkolóan hathatott a látvány :D.

    Ja és igen, éljenek a Portálosok, ennyi! :D

    VálaszTörlés
  6. A portálosok alapvetően Trekkerek, akik a filozófiáért és az értékek miatt szeretik a Trek-et. jómagam is :)
    Fotók pedig lesznek, mert mind3-an fényképeztünk. Kell szerválnom egy adatkábelt a telefonomhoz, mert sikeresen nem az adatkártyára raktam a fotókat, hanem a készülékmemóriába... Ha megvannak a képek, megPS-ezem őket, aztán felrakom valahová és küldök linket, aki kíváncsi rá :)

    VálaszTörlés