2010. május 27., csütörtök

napi agymenések #3

Fel vagyok háborodva!

Nem is!!! Egyszerűen ki tudnám taposni az összes utamba kerülő ember belső szervét, hogy aztán a végbélnyílásukon keresztül visszatömködhessem őket.....

Na jó, ezt nem kell komolyan venni.... (sosem mocskolnám be a kezem)

Meghaltam.... ilyen a világon nincs....... agyon nyomott az az óriási kőgolyó!!!

Moooost vagy a wiimote-ban kéne elemet cserélni, vagy pedig nekem kéne aludnom végre egy jókorát.

Másfél hete vagy talán már van az kettő is (elvesztettem az időérzékem) mást nem csinálok csak nyúzom a játékokat... a Kecskeméti kirándulásunk ezt a hatást váltotta ki belőlem. :D
Eddig megvoltam heti 50 órányi resivel, most meg egész nap és egész éjjel játszom....

(mi lesz velem, ha megveszem a másik kettőt is?)


Felháborodásomnak tárgya azonban nem csak ez (kivételesen) hanem egy, a neten talált blog "szavazókája".

Kérdés: Marhapörköltet csak...

Válaszlehetőségek: Olvadjon le a villa, ha hozzáér.
Enyhén csípősen.
Nem bírom a csípőset, lány vagyok.
Sörrel, pikánsan.
Kenyérrel, erősen csípősen és sörrel.
Nem eszek húst, buzi vagyok.


Na most akkor vagy tényleg nekem nincs humorérzékem, vagy az illető egy tahó paraszt....

Először is, honnan veszi, hogy egy lány nem bírja a csípőset? Én speciel szeretem. Akkor én nem vagyok lány? Vagy mi van?
Másodszor "nem eszeK"??? talán inkább nem eszeM.... (tanuljon meg ragozni, sügér)
Harmadszor...... Én buzi vagyok.... nem eszeM húst...


Tehát akkor összefoglalva.... Nem vagyok lány és még buzi is vagyok.

Kérdésem a következő: Vajon mekkora az intelligenciahányadosa annak, akinek a fejében ez a szavazás megszületett? (Már ha a fejében van agy is, nem csak szilvalé)




Annak, hogy ő ezt a blogot megtalálja és elolvassa eme tündéri bejegyzést, meglehetősen kicsi az esélye, de én azért ezúton kívánok neki bélférgesedést és fitymaszűkületet.







Kééééérlek.....Ne fűzzetek hozzá kommentet... én sem tudok mit szólni hozzá!!!!

5 megjegyzés:

  1. Akkor is kommentelek :P

    Imádom, amikor dühös vagy :D
    Bélféregesdés... wooooooo
    fitymaszűkület... wáááááááááá

    Gizmo haraxik :D

    VálaszTörlés
  2. Nem a posztodhoz, vagyis nem a lényegéhez: ne bántsd a szilvalevet, Worf kedvenc itala :-)

    VálaszTörlés
  3. Nos hát nem is vagy felbosszanthatatlan. Még sok ilyet a mélységes vérnyomásodnak ;-)
    Lal

    VálaszTörlés
  4. Szilvalé a harcosok itala :D Gizmo köztudottan vulkáni, és a vulkániaknak erősebbek az érzelmeik :D

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat, helyesbítek: Húgy van az agya helyén! :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés