2010. május 26., szerda

Mensön hírek #4

Na.... Gyuree csinált bannert, feltettem. :D:D

Ez jó, mert én csak a szám jártatom és habár valószínűleg megtudnám csinálni, 10 perc után abbahagynám és mennék játszani.

Szerintem így tök jó a fejléc! :D:D:D

Elkönyveljük hát névnapi ajándékként és ezúton is megköszönjük neki.

Na és persze mindenkinek 100000 köszönet, akik felköszöntöttek! :D:D:D

Külön köszönet Mordinnak, a Dilidokinak és az én drágaságosan drágaságos Albert férjemnek!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

A portal lakóinak, barátaimnak, családomnak és a producernek is..... :D:D:D:D


Na jó, ez nem Oscar átadó, megyek játszani XD XD



P.S.: The cake is a lie!

2 megjegyzés:

  1. Ő... Egyébként megint kúrvára elfelejtettem a névnapod, de akkor legyen ez az ajándok. :D Boldog névnapot :)

    VálaszTörlés