2011. szeptember 7., szerda

Napi agymenések #29

Remélem, hogy a 29 jön és nem a laptop akar átb@szni.... :D

Aki blogol, az tudja, hogy nincs is jobb dolog annál, mint amikor megnyitjuk az új bejegyzés részleget és telehintjük azt marhaságokkal.....

Vagy érdekességgel....

Vagy nemi életünk legintimebb pillanataival......





A süti recepteket már meg sem merem említeni....




Na, mindegy, ez mind csak azt bizonyítja, hogy kicsit nagyon fáradt vagyok. :D Igazából csak arról akartam írni, mi történt az elmúlt 2 napban. :D

Komolyra ferdítve a szót, ami tőlem elég idegen, aki blogol az arról ír, ami épp foglalkoztatja. A különbség csak annyi a blog és a napló között, hogy a naplónkat valamiért 7 lakat zárja el a kíváncsi szemek elől, míg a blogot a világ legutolsó marhája is elolvashatja, ami vagy jó dolog, vagy nem... Az én esetemben inkább nem.... A feedjit-en továbbra is érdekes gugli találataim vannak. Nem részletezem :D
Lsd.: (nem drog) "feedjit hírek"

No... ami engem mostanság foglalkoztat -és valószínűleg még 1-2 hétig fog is-, az per pinanyalat az egyetem.

Azt hiszem, egyedül én éltem eddig burokban. Van vajon rajtam kívül olyan ember a koliban, aki most járt életében először Szegeden?
Tök jó város...

Na, ezt csak azért írom, mert ma, mikor hazajöttem (mert hazaugrottam ezt azt elintézni) és a 173E jelű viszonylaton utaztam a Móricz felé, volt egy matt részeg pasas a buszon, aki fennhangon szidta a cigányokat, meg Orbánt... Vicces látvány volt. Szegeden ilyennel még nem találkoztam. (Pogácsákat szórt kifele a szatyrából, az egész busz csupa morzsa volt. Kényszert éreztem rá, hogy erőszakot alkalmazva leszállítsam a járatról, azaz, hogy úgy picsán rúgjam, hogy elrepül az első detoxig.)

Ellenben a cigány asszonnyal, aki két nap egymás után jósolni akart nekem. Hát, elmehet a halál külső szaporító szervére fitymasúrolónak. Nekem aztán ne jósoljon, mert megjósolok neki egy olyan maflást, amit az ükunokái is emlegetni fognak. :D Meg én is, ha megjelenik a szűk családi köre. :D

Holnap rohangálni fogok jobbra, illetve balra, aztán este megyek vissza Szegedre. Pénteken kémia labor lesz!!! :P Egy csomó hülyeséget kell beszerezni, kezdve a köpennyel, a pipetta nyavalyán keresztül egészen a gumikesztyűig.... Úgy fogok majd kinézni, mint

a) Frankeinstein
b) Gonosz, világuralomra törő tudós, amikből sok van a "szuperhős" filmekben (nem szeretem őket) [ Mármint a szuperhősös filmeket ]
c) Inszert csííííízburger híííír (ergó, mint egy elmebeteg)

A tetszőleges aláhúzandó vagy bekarikázandó, de olvasóként csak egyet lehet választani. :P

Amúgy tényleg mindjárt beájulok, olyan álmos vagyok, úgyhogy azt hiszem, most nem írok le több marhaságot, inkább lefekszem és holnap vagy holnap után írok egy normális bejegyzést a dolgokról. :D

Persze ezt a bejegyzést, felelősségem tudatában közzéteszem, ha már megírtam. :D

Ne kövezzetek meg érte..... nagyon....

3 megjegyzés:

  1. Fitymasúroló LOL :D Fájdalmasan hangzik :D

    Én szeretem a szuperhősfilmeket :D

    Hajrá, hajrá, Dr. Gizmoy :D

    VálaszTörlés
  2. Most olvastam 3 bejegyzésedet is, úgyhogy egyben kommentelek mindre, a legfrissebbhez :) Először is gratulálok, hogy felvettek, érezd magad nagyon jól az egyetemen. :) A szobatársak meg elég lutri dolog, nekem most van egy kanadai, egy cseh, egy ausztrál meg egy ázsiai (őt nem tudom honnan jött), nagyon aranyosak. Mondjuk nálunk szerencsére van mindenkinek külön szobája és csak a konyha meg a fürdő közösek.
    Ha CERN-t szeretnél látogatni ugorj ki hozzám, Genf itt van pár megállóra vonattal 1 óra kb. az út :) A szobám meg nagy 18 nm. szóval mindenki kényelmesen elfér.
    Közlekedéssel kapcsolatban meg... most hogy kivándoroltam fél évre látom igazán mekkora a magyar és nyugat különbség. Itt például külön rendőrséget tartanak arra, hogy átkísérjék a kisiskolásokat a zebrán. Meg ha valamit szabálytalanul csinálsz a közlekedésben az utánad/melletted jövő hívja a rendőrséget és jelenti be, pl. azt is, hogy te most ferdén parkoltál egy parkolóházban, amiben fel vannak festve a helyek.

    VálaszTörlés
  3. 1. Ez valóban a 29. agymenésed.
    2. A blogot tényleg mindenki olvashatja, ezért nem is ír bele az ember olyasmit, amit bárki ne olvashatna el - szerintem.
    3. Részemről Frankensteinre szavazok :-P
    4. Halak megetetve.
    5. Joccakát :-)

    VálaszTörlés