2011. szeptember 20., kedd

Egy kis feladvány

a) axZbUKonTcYMÁléOiLütaDOőZwMxűAM
b) DjmjjoslÉdjjhPséoaRánslrAnmvopdWsőmXyl
c) kZKaxbOWűELnőAéItHnTlkdSkj
d) 3,5,7,9,11,13,16,18,21,23,25,27

Na, aki megfejtette, az (feltéve, ha ismerős) fészbúkon írja meg nekem a megfejtést. :D :D :D :D :D

Tök triviális a dolog, egyszerűen csak nem akartam nyíltan leírni :D :D :D :D

Amúgy minden oké, jól vagyok (per pillanat nem, mert fáj a fejem), elvagyok, élek és virulok. :D

Hétfő reggel, mikor suliba mentem, azon filóztam, hogy 3. hete vagyok itt, de már szinte tök otthonosan mozgok. Legalábbis ami a suli és a koli, csoporttársam albérlete és ezek környékét illeti. :D Ergo a belvárost ismerem, tán még jobban is, mint Budapestet. Ennek persze csak annyi az oka, hogy Budapest 5x ekkora :D :D :D

Szerdán megyek haza, intézkedem egy kicsit, meg elhozom azon fontos eszközöket, amiket én okos fent felejtettem, de élni nélkülük nem tudok. Ilyen pölö a számológépem. Anélkül szart sem érek. Kaptam ugyan kölcsönbe egy másikat, de kezelni azt nem tudom. XD XD

Ez van, a sajátomhoz szoktam hozzá. :D 2004 szeptembere óta megvan, ami barátok közt is 7 év (és még nem kellett benne elemet cserélni), így csak azt tudom kezelni. :D Ami fizika órán nem egy utolsó dolog. :D

No, mindegy :D

Amúgy már csak 26 és 23 :D :D :D :D :D


Másfelől meg:

-Mi a baj fiam?

-Fizikából kaptam egy karót, mert nem tudtam egy olasz fizikus első nevét, akiről a feszültséget nevezték el, csak azt, hogy valamilyen Volta...

-De hülye vagy fiam, hát Dzsontra Volta!

*****

-Minek a mértékegysége a szellem/négyzetméter?
-A lidércnyomásnak

****

Úgy bederivállak, hogy a jóisten sem integrál ki

****

-Mire táncol a matematikus?
-Logaritmusra
-És az informatikus?
-Algoritmusra

****

-Mi az ellenállás mértékegysége?

- Partizán/négyzetkilométer!

****

Tantárgy-magyarázat:
Ha robban, kémia.
Ha nem működik, fizika.
Ha zöld, vagy izeg-mozog, biológia.
Ha érthetetlen, matematika
Ha értelmetlen, közgazdaságtan.

****

Búcsúbeszéd a villamosmérnök temetésén. Jó vezető voltál, mindig nagy volt körülötted a feszültség, de most, hogy kiverted a biztosítékot, földelünk.

Ja, jut eszembe. Van fészen ez a 30 napos zene cucc, ahol a különböző kritériumoknak megfelelő zenét kiválasztva, az ember kiidegelheti az ismerőseit, amiért már megint telepakolta az üzenőfalat zsötáb linkekkel. :D

Gondoltam, ez jó buli és én is elkezdem, de nem akartam teleszórni ezzel a fészt, így inkább itt, a blogon tennék be naponta egy egy számot. :D

És akkor lehet azt is kommentelni. :D Persze lehet, hogy egyszer egyszer ki fog maradni a napi zene, de hát ettől még nem fog összedőlni a világgazdaság. :D


Nah, akkor kezdjük is el. :D Nektek addig is jó rejtvényfejtést. :D :D :D :D :D

(ha nem megy, segítek. De azt is fészen :P )

Day 01 – Your favorite song:


2 megjegyzés:

  1. A feladvány tévesen lett kitalálva, hiszen mindenki tudja, hogy a dominóban nincs gól, pláne nem két bubi mellett, továbbá mi a különbség és a krokodil között? Minél zöldebb, annál úszik.
    :D

    VálaszTörlés
  2. Nem találgatok, inkább hülyén halok meg! :-P Írd le, amit akarsz, vagy ne írd le, de ne fáraszd az én öreg fejemet ilyesmikkel, te egyetemista, fiatalka, francbukk-reklámozó lányka :-P :-D

    VálaszTörlés