2010. november 22., hétfő

Napi agymenések #21 (121)

Aszondja hogy.... olyanon töröm a fejem... ööö...

bár nem... nem, érzem, hogy nem....

Mindegy. Szóval!

Ma is haza értem, épen és egészségesen, bár a 8 órási busz ügyesen negyed 9 ért be. Hát ez van... Elég fos az idő ma, lehet hogy volt valami hoppá köcskömít felé az úton, oszt kisebbfajta torlódásba keveredett. Szerencsémre a sofőriusz gyorsan hajtotta a fémszekerét, így nem értem be a Népligetbe sokkal később, mint egyébként... Amúgy is hamar eltelt az a kicsivel több mint 1 óra, mert vagyok olyan kocka gyík, hogy apró zseblaptopot vittem magammal. Odafele filmet néztem, ma, visszafele meg játszottam.


Lázasak az izmaim is, szombaton pacigolni voltunk. A fekete ló meg igen csak dobál, jobban megdolgoztatta eltunyult izomzatomat, mint 2 héttel ezelőtt a barna, Zizi névre hallgató nyihaha.
De egyébként jópofa dolog még mindig a lovaglás. Most már egyedül is vezettem a lovat, ideje lesz elsütnöm a "Look at my horse" poént is.
Ezzel együtt azt hiszem mazoista is vagyok, mert élvezem az izomlázat.

Tegnap sütöttünk kalácsot, ami finom lett, és 80%ban az én kezem munkája, úgyhogy külön dicsőség!

Jah és vezettem autót is, mégjobban ment mint legutóbb. HÁHHHHH

Úgyhogy összegezve a hétvégét, elégedett vagyok magammal, jobban is mint kéne, de megengedem magamnak. =D

Nem okoztam balesetet, halált, de enyhébb sérülést sem senkinek. (Mindenki döntse el, hogy ez jó-e vagy rossz. XD ) és még emberi időben is keltem. =P

A kismacska ugyanolyan hülye mint eddig volt, ha nem hülyébb... Éjjel összetört egy tálat, amiben szintén az én kezem munkájának füstöltsajtos pogácsája volt (igaz, hogy azt csak olyan 60% ban csináltam én, de akkor is =P )


Úgyhogy szép vagyok és karcsú, mint a miss waikiki, csak épp kezdek egy kicsit punnyadni, így nem tartom elképzelhetetlennek, hogy idő előtt eltávozom az ébrenlévők köreiből. (ennél morbidabbra nem akartam írni) XD

nah korai cíp álmokat mindenkinek, a Skynetnél épp megsemmisítésre kijelölt csótányoknak is! (kivételesen nem az ott dolgozókra gondolok. =P )

4 megjegyzés:

  1. Kocka gyík :D LOL :D És mi van Juszuffal, a lóval? :D

    VálaszTörlés
  2. Juszuf jól van. =D Csak az én farcsontom fáj... Kiváncsi leszek, mi lesz akkor, ha nyereggel kell majd rajta csücsülni. Le fog égni a sejhajom XD

    VálaszTörlés
  3. Párna kell alá :D Vagy egy dagadt ló :D

    VálaszTörlés
  4. Ügess sokat, akkor nem kell a nyeregben ülni folyamatosan XD

    VálaszTörlés