2010. augusztus 31., kedd

napi agymenések #14

Ez a "Napi agymenések" elég népszerű mostanában nálam. =D

Jobb cím úgyse jut eszembe, meg minek is írnék címet. De most tényleg. Milyen címet írhatnék ide? Várom az ötleteket... =D

Na, hazaértem... Kivételesen nem vasárnap este, hanem hétfőn reggel. Az mindegy is, csak az autópályán sikerült dugóba kerülnünk. Az egyik kijáratnál apró torlódás volt, de szerencsére nem dekkoltunk ott órákat. Lehetett azért haladni, de lassabban.

Na aztán a szokásos pesti dugót is kifogtam.... Mindegy, 10 fele hazaértem.
Gondoltam, iszom egy kávét. Be is néztem a frigóba, óóóó -mondom- van tej!
Be is vágtam a vizet a mikróba, na igen, de kávé az nem volt itthon, úgyhogy kakaóztam =D


Aztán jóatyámnak sikerült felhúznia egy picit, emiatt a mai jópofizását elég kelletlenül fogadtam, rá is üvöltöttem, hogy vegye már ki a kajáját a mikróból vagy odaadom a kutyának.

Ja, kutya.... Van egy második kis jövevény itthon. Egy kis west terrier, a szemei dettó olyanok mint szegény Kokoé volt.
Aranyos kis lábas jószág. Eredetileg menhelyi kutya volt, ott örökbe fogadta hugom egyik ismerőse, de a csaj kitalálta, hogy mégsem kell neki, mert csak, és nem bánt vele túl szépen.
Úgyhogy hozzánk került.

Olyan kis buta tekintete van, szerintem még meg van illetődve, hogy rövid időn belül 2x is új helyre került.

Aranyos, csak az a bajom, hogy lány. Nem tudom mi lesz itt, ha elkezd tüzelni.... Lupa szerintem agyon marja. Most szépen megvannak egymás mellett, Lupa nem zavartatta magát.
Na persze a Lupa sem 100as, elég kiábrándító tud lenni néha, de hát ez van =D
Majd ha lesz kép, teszek föl az új kutyáról. =D


Most hirtelen nem tudom, akartam még valamit írni, mert tegnap voltak még alakítások itthon, de mindjárt megfagyok. Elég fos az időjárás... =D

Jah, emlékszem, tavasz végén, nyár elején... amikor olyan fos esős idő volt. Jöttek a választások és keringett egy olyan kis humoros hülyeség, hogy "Hétfőn új országban ébredünk. Az időjárásból ítélve ez az ország Anglia"

Bocs, Andi! =D

Na, lehet be is fűtök egy kicsit.... =D

2 megjegyzés:

  1. :-D Semmi gond, ezt a mondatot több más jópofa beszólással együtt akkoriban én is föltettem a blogomra: http://andisway.blogspot.com/2010/04/hehehe.html

    A kutyákkal kapcsolatban szerintem azt kellene eldöntened, hogy meg akarod-e tartani a kis terriert, vagy nem. Mert ha igen, és fiúkutya is van a lakásban, érdemes lenne a lányt elköttetni. Utálom ezt a módszert, de még mindig jobb, mint állandóan gazdikat keresni keverék kiskutyáknak, vagy ne adj' isten kölyökkutya gyilkossá válni... Ez utóbbit mondjuk el sem tudom rólad képzelni.

    VálaszTörlés
  2. jah, ha lenne legvégső megoldás, na azután jöhetne szóba csak a kiskutya gyilkosság =D

    Amúgy "szerencsére" a Lupa is lány, de két nőstény is veszedelem, pláne tüzelésnél, mert elkezdenek dominálni. Nem kérdéses melyik kutya győzne. Mondjuk hugom azt mondta, szeretné ivartalanítani, de én sem rajongok a módszerért.

    Nah de majd meglátjuk, mit hoz a jövő =D

    VálaszTörlés