2010. február 7., vasárnap

Mensön hírek

Sajnálatos körülmények között, most nem tudok mit írni.

A honlapot se nagyon csinálgattam az elmúlt pár napban. Bár nem tudom, hogy mondtam-e, de az csak egy tesztoldal XD
A végleges máshol lesz és sokkal dizájnosabb is.

A resiből most jönne a 3, de Dzsordzs már telefirkantotta vele a blogját, úgyhogy ezúttal csak linket küldök...

Talán azért kiegészítem pár egyéni marhasággal, de a kövi Rezident Ívl a 4 lesz... Na, arról aztán lesz mit írni bőven, úgyhogy jobb, ha összeszedem magam XD

A Krimzon bosszúja jelenleg felfüggesztés alatt áll (gondolom) úgyhogy Albert bejegyzését is meg kéne kreálnom némi ihletért.


Szerintem este megcsinálom, de most okvetlen el kell mennem a világ végére (Zuglóba) mert tegnap otthagytam az mp3 lejátszót, anélkül meg szart sem érek... (azzal sem)

És ha már ott járok, belekötök pár tagba a legénységemből, és szekálom egy kicsit Albertet is... Tegnap a marha öngyilkosságot követett el... Belerohant a tűzbe... idióta...

1 megjegyzés: