2010. február 18., csütörtök

Mass effect

Már kivégeztem az első részt is, úgyhogy.....

Volt már egy bejegyzés a játékról, amit közzé is tettem, aztán rá 10 percre el is dugtam.... eltettem piszkozatba.
Túl nagy falat a játék ahhoz, hogy egy bejegyzésbe sűrítsem.

Az eredeti megmarad, nem csinálok vele semmit, csak darabokra szedem, kibővítem, és több bejegyzésként teszem közzé.

Bár nem értem miért művelek ilyen fárasztó dolgot, amikor nekem így is tökéletesen megfelel.... XD

Na... hát... Hátha a 3 rendszeres látogatómon kívül más is elolvassa :P (kis naivitás...)
Azt hozzá kell tennem, hogy tojok rá... úgyis a saját szórakoztatásomra csinálom a blogot, eredeti célja is az, hogy a hülyeségeimet legyen hová kiírnom magamból, nem pedig az, hogy a nagyérdeműt mulattassam. XD

Na, de ha már én is úgy látom, hogy valami nem teljes, akkor azt megcsinálom normálisan... Szimplán CSAK magamért... XD

Ennyi egoizmust megengedhetek magamnak :P

17 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ki a másodi állandó olvasó? :p :D

    Egyébként mondd már meg nekem, hogy az "öntudatra ébredés" kifejezés miért így van, csu@lon? :D Valamelyik nap beszélgettünk erről Eszterrel, és valahogy nem tudtam rájönni, hogy miért ébred? ... :D

    Eszter:

    "Hátha a 3 rendszeres látogatómon kívül más is elolvassa :P" - ez pesszimizmus szerintem. :p :D Egyébként maximalistának lenni nem rossz. Én is az vagyok. :D Igaz, sose teccik, amit csinálok, így mindig változtatom (lásd: blogbanner :D), de így csak jobb lesz. Vagynem? :D Mindegy.

    Vííííííííííííííííííííí XD

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Már megint szegény Albert? :P
    Ő is rajongóm, de ő nem olvassa a blogot ^^ :P

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Eszter, megint nem csalódtam benned!:D egy újabb férfi szivet törtél össze, jól sejtem?XD

    VálaszTörlés
  8. No, csak a depresszióm. Bocsi, Eszter, jelentkezni fogok. Ez sajnos néha iyen hülye rohamokkal jár, ha elhagyom a pirulákat.
    Lécci! :)

    VálaszTörlés
  9. Tök fura nekem ez az Eszterezés :P Nekem Gizmo és kész XD Amúgy engem is a rendszeres olvasók közé sorolhatsz :)

    VálaszTörlés
  10. Szendzsi: Nekem meg a Gizmo fura. :D Szal ki hogy szokta meg. :D

    VálaszTörlés
  11. szerintem meg csak a kocka akitől egy falnak mondott izé választ csak el :(

    VálaszTörlés
  12. Gyuree: hát igen, én előbb ismertem Gizmoként, és csak utána Eszterként, nekem is fura lenne, ha ő hirtelen nem Szendzsinek, hanem Csengének hívna engem :P Brrr, rossz belegondolni :D

    VálaszTörlés
  13. Csenge! :P Egyébként jah :D Furcsa lenne így hívni, Szendzsinek ismertelek meg! :)

    VálaszTörlés
  14. Szendzsi: Igen, megszokás kérdése szerintem is. Mondjuk én úgy vagyok vele, hogy akiket neten ismertem meg, azokat is jobban szeretem a valódi nevén szólítani, valahogy az olyan "emberibb". Remélem érthetően karattyolok. Néha nem... :D Ő... Viszont van olyan, hogy a "netes nikk" jobban áll... :D A Csengével meg nemtom mibajod, szerintem egy tök ritka szép név. Mej jó is. Én szeretnék csenge lenni szerintem. :D

    VálaszTörlés
  15. Gyuri, ha te CSenge akarsz lenni, az már régen rossz :P Az egy női név! :P
    Tudom, hogy nem így értetted, de szeretek kukacoskodni! :P

    VálaszTörlés
  16. Tudom, hogy női név... :P :D Jó nekem az, ami a lábam közt van... :D Jah, még van net. "J" kúrvára benézett valamit... :D

    VálaszTörlés