2009. november 4., szerda

ööö.. izé...

Milyen nap van ma? Szerda ugye?
Jajj nekem, azt álmodtam, hogy kedd van!
Már megint ébren voltam 3kor, de ez jó, mert így van időm tenni-venni suli előtt.
Nem utolsó sorban, nem kések el XD Mindegy, ma relatíve laza nap lesz, 5 térinfó+2 fotogrammetria.
38 órám van egy héten, abból 17et gép előtt kell tölteni. Nem is rossz arány, azt hittem többet. Elméletben elviselhetőbb, mint gyakorlatban. Na, jó, ebbe a 38ba ne számoljuk bele a hétfőt, mert akkor nem csinálunk semmit.

Mi a túróért írok most? Mindegy, csinálok teát. Nincs citrom, citrom mentes lesz. Nem baj, kiskoromban is citrom nélkül ittam.




Mitől ilyen morcos?



Miért ilyen sunyi? Biztos azt gondolja: Júúúj itt a BSAA kocsija... átkutatom, hátha van kompromittáló kép CHRIIIS-ről.

Szerintem ez a bőr cucc ritka hülyén áll neki.


Na, eeeez jóóó!! A S.T.A.R.S.-os cucc nagyon jól áll neki...

Egyébkéntileg épp azt nézem -a férjemen kívűl- hogy a blog képmegjelenítője vagy mi a kutya f@sza (amikor rákattintasz az egyik képre és behozza teljes méretben) olyan mint a Portal Aperture izé logoja.



Na, ez a blogos, be van nyilazva...




Ez meg az Aperture logo...


Aranyos dolog, de hát... Nem egy Umbrella.



A Tricell (Ott dolgozik most Albert!! :D) meg úgy néz ki mint az MP3 lejátszóm programjának ikonja.


Ott ni!! (NI!) Jobbra a 4. ikon, ami, hogy őszinte legyek, nem tudom mi, de az az Umbrella. Majd legközelebb rakok be arról is képet, de mostmár fél 6 van, ideje egy kicsit szekálnom a férjem. 2 napja nem piszkáltam! :(


Jóó.. még berakok egy két linket, de aztán tényleg megyek!!!


Ha már Portal, akkor itt a zenéje, Kicsit meg Residentesítve, a férjemmel megspékelve...
Lásd, hogy azért fel tud ő öltözni rendesen, ha akar.
Hogy itt ott miért csupa vér, arról őt kell kérdezni meg a Tyrant haverját.

http://www.youtube.com/watch?v=2OMlXaR_OR4&feature=related


Na jó, ha már megtaláltam: http://www.youtube.com/watch?v=kyg7f_f1rbM&feature=related

és aztán: http://www.youtube.com/watch?v=3TRV5WqG5cE&feature=related


Ezt persze nem kell végig nézni mert a játékmenet is benne van.
Idén 13 éves a játék, de csak 11 év után derült ki igazából, hogy miért is sétál még mindig fel-alá.

Na, jó, szerintem én most jól ki resi-ztem magam itt a blogon. megyek és átültetem az elméletet gyakorlatba!
Majd a suliból írok még valamit XD

13 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Na de... Albertet már le sem szidod? :D
    Pedig hidd el, élvezet olvasni, ahogy oltogatod :D :D :D :D
    De, tulajdonképpen mi is az a véglény? :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Kötelességem megvédeni, mert a férjem!! :P Ettől függetlenül élvezet olvasni, ahogy elhordod mindennek :D

    De, így, hogy már tudom mi az a véglény, sajnos ezzel vitatkoznom kell, mert ő sok mindennek a kezdete és ha nincs az a halagyú CHRIIIS akkor sok mindennek a vége is lett volna :P
    Az IQ-ja meg magas XD (tudom, nem látszik rajta, de nem minden szőke buta :P)
    Én se szoktam az lenni :D

    Naaaa egy kicsit!!! Direkt azért tettem be a képeket :D
    Lécciléccilécci!!!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Egyesek és nullák? hmmm akkor az íííkúúúja 110 XD

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. LOOOL Egyik órán se figyeltem, de most ezen, meg a következőn nem lesz tanárnéni :P
    Van időm levelet írni XD

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Nyugi, nem kell ám félteni ;)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Ugyanez a Picasa webalbumok logója is.

    VálaszTörlés