2009. november 12., csütörtök

Jill Sandwich

Találtam egy új Jill Sandwich videót... Fárasztó egy idő után, hogy minden 5. Resi videónak ez a címe, főleg, hogy mindegyik Barry bácsi aranyköpését dolgozza fel, de ezen sokat röhögtem.

http://www.youtube.com/watch?v=JRpKbfrMvNo

Ja, hogy nem érted.... Jill-ből majdnem szendvics lett, mikor is lecsórta az egyik szoba faláról a Shot gun-t, ami beindított egy csapdát és ha Barry nincs a közelben, a plafon agyon nyomja. Barry azóta is szeretné azt a szendvicset. (szégyeld össze magad!! Családos ember vagy!!)

Search for the lost captain and WESKEEER!! ??????? Azt hittem az egy és ugyan az...

Ohh igen, igen, igen, igen, igen!!!

http://www.youtube.com/watch?v=MtiIPIuegR4&feature=related

Üsd méééég!! Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!!!

(ezt csak úgy miért ne)


Ettől herótom van: http://www.youtube.com/watch?v=IKpcghqmdZI&feature=related

De valjuk be, aranyos.


http://www.youtube.com/watch?v=Uwgdw2gRoD0&feature=related


Hááát, szerintem Johnny Bravo fele sem olyan jó, mint az uram, de azért vicces XD

Nem csoda, hogy a Capcom mániákus szinkronhang-cserélő....
http://www.youtube.com/watch?v=a41TAy7RfVI&feature=related
Persze ettől még klasszikus..... Jill Sandwich!!!!

Ez aranyos...
http://www.youtube.com/watch?v=4D7eEd9Dxbw&feature=related

Le a S.T.A.R.S.-al!!! Nyílt titok, hogy van S.T.A.R.S. ID kártyám, nagyon jól mutat az Umbrella-s mellett XD XD Most mit csináljak... rossz hatással van rám a férjem XD

Sőőőt... tegnap szereztem Tricell meg BSAA kártyát is :P Na?? :P
Mindemellé Aperture Lab kártyát is XD XD XD XD

Én már nem kétkulacsos vagyok!! 5 kulacsos vazzeeee XD XD XD XD XD XD XD
Ennél csak az jobb, amikor a CIA-s pulcsim alá felveszem az FBI-os pólót XD XD XD XD XD XD

pffff... I am so awesome!!

Oooops.... közbe annyira belemélyedtem a youtube-ba, hogy meg is feledkeztem a blogról.
Már azt se tudom miért kezdtem el eredetileg írni.
Biztos nem azért, hogy videókkal pakoljam tele a bejegyzést! Jaaaaaaaaaaaj tudom!!

A Jill szendvics!! Addig néztem azt a videót, amíg én is megkívántam!
Nem Jill-t... A szendvicset.... (a férjem kinyúvasztana)
Mentem is gyorsan és csináltam egyet XD

Van is most mit beletenni bőőőőven. Elmentem vásárolni. Hoztam 2 tejet, 10 zsömlét meg felvágottat is...
Már hazaértem és kezdtem elpakolni amikor látom, hogy jóatyám is vett két tejet meg felvágottat. És mint utóbb kiderült 5 zsömlét is, sőt kenyeret is vett!

Na mindegy, de ha én ezt tudom!!! De legalább van most sok tej... Meglesem van-e gríz és csinálok tejbepapit!!! ^^


Júúúúúj!!! ^^ Sok sok kakaóval ^^


nyam nyam ^^

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Uhh, azt nagyon szeretem!!! Anya csinált sokat és nagyon fincsit, én szerintem -megpróbálni meg lehet- nem tudnék XD A múltkor még a fánkot is elkúrtam (fánkot is nagyon jól tudott csinálni), el is vette a kedvem a sütögetéstől XD Pedig a fánkkal kenyérre lehet kenni XD

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nem semmi videók :D
    Ja, és kakaó foreva!!! XD

    VálaszTörlés
  5. uhhhhhhhhhh az a madártej,de régen ettem,és milyen fincsi az

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés