2009. február 9., hétfő

Szegény nyugdíjas doki!

Captain's log, Star date: 47579.1

Erről elfelejtettem írni, pedig fontos. Legalábbis nekem az.
Még valamikor a hét elején történt. Talán szerdán. Nem tudom. És csak fél füllel hallottam, ráadásul... tulajdonképpen aludtam. Már ha lehet ezt mondani.
Reggelente, ha valaki a konyhában beszélget, azt meghallom. Ez egy idegesítő alprogram a pozitron mátrixomban és a szemét mindig felébreszt. Valami jó nevet is adtam neki, de 37 szótagból áll, úgyhogy nem írom le.
Na, a történet az, hogy "father" a konyhában toporzékolt, és telefonon beszélgetett. Aztán valahogy a téma a házi dokira terelődött.
A lüke doki nyugdíjba vonult!! Éljen!!
Nincs többé:
-Eltört a bordám doktor úr!
-Jó, menjen szemészetre!

Nincs több:
"Az élet nem habos torta." és "A nemzetközi helyzet fokozódik" valamint "Az a hazaáruló SZDSZ!"

Végre (talán) a leleteim is úgy kerülnek be a rendszerbe, ahogy a papírra le van írva.
Jah, igen... Egy vérvétel eredményem szörnyen rosszul sikerült. Az egyik mit tudom én milyen dolog az ötszöröse volt a normális maximum értéknek, de a házi doki úgy vitte be a rendszerbe, hogy normális. Na mindegy, nem akartam vele kötözködni.
Arról nem is szólva, hogy egyszer elküldött ultrahangra. Elmentem. Jó buli volt. Vissza vittem neki az eredményt és azt mondta: Sejtettem, hogy nincs semmi baj, de azért nem ártott meg a dolog. (persze, hogy nem, lóghattam a suliból!)
Erre ez az idióta felír nekem egy gyógyszert, ami, mint utóbb kiderült májrákra való.

Na, meg aztán tök vak. Olyan vastag a szemüvege, mint a páncélozott autók golyó álló üvege és e mellé még nagyítót is használ.

Na, jó... azért arra tökéletes volt, hogy igazolásokat gyártson nekem, mikor iskolaundorom volt.
Kíváncsi vagyok, hogy az új doki milyen. Remélem valami hipohonder őrült, és elküldözget mindenféle fölösleges vizsgálatokra, mert pl. szívesen mennék terheléses EKG-ra, meg miegyébbre, mert szerintem buli!
És szeretem a vérvételt!!! Mazoista vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése