2009. február 15., vasárnap

&@^

Captain's log, Star date: 47595.2

Átmeneti állapot. Olyan sok van belőlem! Ez maga után vonja a kérdést: Biztos, hogy én vagyok az eredeti?


Gizmo: (film) Kicsi szőrös teremtmények, cukik, amíg víz nem éri őket. (azt hiszem)
Gizmo: (video) Youtube utánzat. Írtó fos.
Gizmo: (Metal Gear Solid 2) kis fos kütyü. Erről Ocelotot kellene kérdezni.
Gizmo: (little) (Függetlenség napja) sok kis fos kütyü, amik akkor kezdtek működni, amikor a nagy űrhajók megérkeztek. Vagy valami hasonló. Erről is az illetékes elvtársat kellene kérdezni.
Gizmo: (kutya) Egy lány abból a suliból, ahová én jártam, megjelölt myvipen, mert a kutyáját is Gizmonak hívják.

Akkor most, az információk birtokában hírdessünk ítéletet. Vajon én melyik Gizmo után kaptam a nevem? Vagy mindegyik után? Egy kis fos ketyere még lehetek, sok már aligha. Videónézegető honlap sem.

Ezt a nevet a szomszéd srác adta nekem még akkor, amikor se Metal gear solid 2, se Függetlenség napja, se a videó nézegető nem létezett.

Az örök igazság: Kicsi szőrös, cuki teremtmény vagyok, aki vizet érés esetén gusztustalan lénnyé változik, mindent felfal és elpusztít maga körül.

Szép kilátások...

Na........ ENGAGE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése