2011. december 9., péntek

Némi életjel

Kéne valami életjelet adnom magamról, elvégre novemberre egy szem bejegyzés sincs. Igaz, ha azt, amit elkezdtem, végre befejezem, akkor novemberre teszi a rendszer, hacsak át nem ütemezem. Persze ezt nem fogom megtenni, ne legyen lukas hónap. A blog lassan 3 éves fennállása óta még nem volt olyan, hogy egy hónapban ne írtam volna semmit. :D

A probléma ott kezdődött, hogy a suliban az órák olyan rettentő unalmasak voltak, hogy ha nem foglalom le magam valamivel, elalszom, és ezt a szó legszorosabb értelmében mondom. A hajnal 5-kor kelés és indulás az állomásra, hogy beérjek 8-ra, és utána az(jó esetben) este 7-kor való hazaesés, hosszútávon nem a leg energiatakarékosabb üzemmód. Nem panaszkodás kép mondom, hanem csak úgy. :D Mert alapvetően nem lenne bajom az 5-kor keléssel, ha nem este érnék haza. :D

Na, mindegy, szóval 2-3 kávéval felturbózva is képes lennék elaludni az órákon, ha nem kötném le magam valamivel. Ilyenkor mit csinál egy jó blogger? Hát blogot ír. Írtam is, de vagy 26-ot.

Nem tudom, mennyire ismerős a helyzet: Egyszer kiírjátok magatokból a dolgokat, és onnantól kezdve ezzel el is van felejtve. Elveszti azt a jó kis spontán feelingjét.

Ez volt a baj. Írtam blogbejegyzést, mármint egy leendő bejegyzés piszkozatát a füzetembe és mire hazaértem, már nem foglalkoztatott az adott téma. Pedig gyanítom, benneteket érdekelt volna, vagy ha nem is, de lett volna hozzáfűzni valótok, véleményetek.

Viszont ma, jobb dolgom nem lévén, régebbi blogbejegyzéseket olvastam és jót szórakoztam magamon -újfent-, milyen idiótaságokat tudtam én összehozni... Kicsit el is szontyolódtam, mert azt veszem észre, hogy az az őrült humorom elveszett.

Persze majd nyáron, meg most vizsgaidőszakban, mikor huzamosabb ideig nem lesz rendszer az életemben és akkor kelek-fekszem, amikor jól esik, talán visszatér.

Amikor a blogot elkezdtem, egészen ez év szeptemberéig, a túlpihent állapot érdekes dolgokat hozott ki belőlem. Egy egy álmatlan téli, vagy épp nyári éjszakán, mikor már minden ismerősöm aludt, jött egy ihlet, én meg gyorsan leírtam, így lett spontán és (legalábbis nekem, így utólag) humoros a bejegyzés. :D

Kecskeméten más dolgok kötik le a figyelmem, pl. hogy mikor lesz kaja, miért akkor lesz, amikor, mert nekem más elképzeléseim vannak, miért lett már megint elpakolva a cipőm, hova raktam a hajgumimat, mit keres a macska a takarómon, stb, stb, stb :D :D :D :D Egyszóval csak akkor lenne időm blogot írni, amikor szerda-csütörtök-pénteken korán érek haza, de akkor meg vagy aludni akarok, vagy -és ez gyakoribb- játszani. :D
Úgyhogy úgy terveztem, hogy a következő 2 hónapban (illetőleg pontosítva: február 4-ig) gyakrabban jövök haza, hogy kicsit a saját szabályaim szerint élhessek (újra) és persze, hogy Lupázhassak, így rövid időre, de visszatér a rendszertelen életciklus, ami a blog valódi mozgatórugója. :D

Ebből adódóan, mivel mást nem nagyon tudok csinálni, mint egész nap gépezni és netezni, újból sok hülyeségre lelek majd rá, amikről érdekes vagy épp provokatív bejegyzést lehet írni. :D

Úgyhogy csak türelem... Hétfőn vizsgám van EU-ból, de utána legközelebb csak január 3-án! Úgyhogy reszkessetek! Jövök! :D :D :D :D :D :D :D :D

14 megjegyzés:

  1. Hajrá, hajrá, rángasd fel majd az uradat is, aztán nyomunk egy kakajót, vagy forralt bort :D

    Amúgy meg kezdesz felnőni, nem lehet? Nagybetűs Életet élsz, ebbe meg kevésbé férnek bele a vadócságok. Mindegy, azért csak nem változol meg annyira :D Szerintem még 76 évesen is őrült leszel, és pl. direkt eldugod, vagy Erős Pistával kened be Neb protkóját :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Jah :D Nem is rossz ötlet, de inkább eldugom, mert az Erős Pistát észrevenné. :D

    Amúgy, ha szabad ilyet mondanom, szerintem itt már a korom is közrejátszik valamennyire. Nem érzem magam öregnek, nem is vagyok az, mielőtt valaki félre értené, csak ahogy írtad, kezdek felnőni és 23 évesen már nem úgy látok sok dolgot, mint mondjuk 20 évesen, a blog kezdetekor. :D

    Az egyetemen is elég önállónak kell(ene) lennem, arról nem is beszélve, hogy pár végzős is fiatalabb nálam, úgyhogy lényegében én ott vén szatyornak számítok. :D

    Kicsit amúgy hiányzik a régi életem. :D Főleg, ami a blogolást illeti, úgyhogy kimondottan örülök ennek a vizsgaidőszaknak. :D Igyekszem több bejegyzést kreálni. :D

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy észrevenné, de mivel addigra már vén csont lesz, majd csak akkor, miután becuppantotta a szájába :D:D:D:D

    A korod... 23 évesen ott a tojáshéj a seggeden :D Mit mondjak akkor én? :D

    Nem baj amúgy, ha kicsit komolyodsz néhány területen, de azért ne is vidd túlzásba, meg azt már úgysem hinné el senki :D

    VálaszTörlés
  4. Na végre, csakhogy elő tetszett kerülni, már készültem noszogató levelet írni kendnek a francbukkon, csak oda meg én járok mostanában ritkán...

    Támogatom a gyakoribb blogbejegyzéseket, még ha meg is tetszett komolyodni időközben. Bár, ahogy olvaslak, azért annyira nem sikerült... :-P

    Valaha régen, még amikor szabad ember voltál és nem terheltek meg az egyetem fáradalmai, belekezdtél egy projektbe, hogy kielemzed néhány bloggertársad blogját. Őszintén szólva, nagyon kíváncsi vagyok, vajon az enyémről milyen képed alakult ki - még ha esetleg nem is sikerült közel 5 év anyagát végigolvasnod -, esetleg megírnád a véleményedet? Nem kell blogbejegyzésben, francbukkon is jó, egyszerűen csak szeretnék kapni egy objektív visszajelzést. Már ha belefér az idődbe az ilyesmi :-P

    A vizsgákhoz Kína egész végtermékét neked! :-)

    Szia, Márió, régen találkoztunk! :-)

    VálaszTörlés
  5. "A vizsgákhoz Kína egész végtermékét neked! :-)" LOL és WOW is :D

    Szia, igen, de Gizi az oka, mert ritkán nyilvánul meg mostanság :D

    VálaszTörlés
  6. Márió, ez így van! És ha Eszter ilyen lusta lesz továbbra is, akkor attól tartok, látogatnunk kell időnként egymás blogját, ha szólni akarunk egymáshoz :-D

    VálaszTörlés
  7. De csak akkor, ha ez a te filmes blogod nem csak tévésorozatokról fog szólni :-P Nem nézek tévét, sorozatokat meg még kevésbé egyet-kettőt leszámítva.
    Vagy van másik blogod is, csak nem találtam?

    VálaszTörlés
  8. A filmes blogomban igazából egyáltalán nincs szó filmsorozatokról, csak és kizárólag filmekről. :)
    Tévét általában véve én sem nézek (kivéve híradókat és néha egy kis Discovery Channel-t).

    Van másik, de az itt nincs belinkelve, ill. nyilvános fórumokon nem is reklámozom, aminek megvannak az okai. De privátban el tudom küldeni a címet, ill. adhatok meghívót is.

    VálaszTörlés
  9. Jó! Az ilyen énblog-féleség mint Eszteré vagy az enyém? Olyan gondolkozós-gondolatfelvetős?
    Facebook-on elküldöm neked az emilemet, ha így jó.

    Hát... én a mekgájvert és társait láttam a blogod tetején, úgy tudom, azok sorozatok, ezért gondoltam, hogy azzal is foglalkozol...

    VálaszTörlés
  10. Abszolút én-blog :) Fácsén jó :)

    Mert amikor Peter Falk meghalt, a magazin kért tőlem egy cikket a híres tévés nyomozókról, de ezt az egyet leszámítva csak filmekről van szó.

    VálaszTörlés
  11. Oksa, akkor küldöm a címem, és köszi! :-)

    Ja! Nem néztem teljesen végig a blogodat, de éppen ez a sorozatos volt az első poszt, aztán máris lelombozódtam, hogy tévézni kellene... arra meg nem vagyok hajlandó! :-D

    VálaszTörlés
  12. Klassz, nem tudom elküldeni neked az emilemet, mert aki nem az ismerősöd, az nem tud küldeni neked privit XD

    VálaszTörlés
  13. Nem kell lelombozódni, van egy csomó más olvasnivaló, ami jó. Amúgy ez a filmsorozatos sem rossz, mert elég érdekes infók tudhatók meg pl. Kojakről, Lindáról, stb.
    Azért, mert filmekről írok, vagy egyszer tévéműsorról, nem jelenti ám azt, hogy ezzel kelek, ezzel fekszem :) Ezek csak cikkek, nem propagálom a tévébámulást, vagy a mozibajárást.

    Küldtem email-t a profilodon lévő címre.

    VálaszTörlés