2010. július 18., vasárnap

Az első szexfilm

7 megjegyzés:

  1. XD Tök király ez a videó. Ősemberi xxx movie. XD

    Amúgy egy ideje nem jöttem errefelé bevallom. Ezért most mondom, hogy nagyon tetszik a blogod új külseje. Igazán pofás lett. Ha lenne blogszépségverseny, bizony nevezni kéne. :D

    VálaszTörlés
  2. OFF: Tessen szíves áthuppanni hozzám a Star Trek-szekcióba, van ott némi meglepi :-)

    VálaszTörlés
  3. Tuvok: Te még élsz? Olyan rég hallottam felőled :D
    Köszi, a blog egyébként véletlenül lett ilyen, de többeknek tetszik, sőt, jobban mint a régi, úgyhogy így hagytam :D
    Csak néha egy kis babrálásra szorul :P


    Andi: Meglestem, ment a komment ;)

    VálaszTörlés
  4. A válasz is :-)

    És hogy ne csak offoljak: nem tudom, ki volt az a pihent agyú, aki a te videódat kitalálta :-D

    VálaszTörlés
  5. Igen Gizmo, még élek :D
    Amúgy írtam is neked privátot korábban az ST portálon, hogy tervezzük meg a Rám szakadékos kirándulást amiről írtál, meg küldtem a teszt verzióját a Star Trekes játékomnak. :) Csak aztán nem írtál vissza :( Remélem fogsz majd :) Kirándulást semmiképp nem hagynám ki.

    Képzeld, meglett a jogsi. Most már vezethetek űrkompót. XD

    Andi:
    Megyek, meglesem a blogod :)

    VálaszTörlés
  6. Jah, jah, igen, tudom!! :D Azt meg is néztem, és akartam írni neked, hogy a hulladékvas gépem még ezt sem volt hajlandó futtatni valamilyen okból kifolyólag.... A rám szakadék meg alakul, aztán majd csak összejön! :D

    A Jogsidhoz meg gratula! :D :D :D


    Andi: találtam ennél betegebb videót is, de ez még a humoros kategóriába esett.
    Szerintem most egy kicsit gonocccc leszek és gonoccc videókat teszek be nektek... Aztán majd várom a reakciótokat :P

    VálaszTörlés
  7. Micsoda reakciót? Egyelőre arra használom a blogodat, hogy a tesódhoz mászkálok át róla :-D Tessék írni rá valamit! Vagy festeni, rajzolni, táncolni mindegy! :-D

    VálaszTörlés