2010. január 15., péntek

XD

Ohhh végre!

Van net :D

Úgyhogy most gyors hiánypótlás:

Kapitányi kötelezettségemnek eleget téve:
A bázis átköltöztetése sikeres volt, bár Lupa parancsnok nem volt hajlandó transzportert használni (autó), kénytelen voltam igénybe venni a USS BKV szolgáltatásait.
Hát, mit ne mondjak, a parancsnok rendesen megkeserítette az utazást, főleg, hogy tisztes kerülőt kellett tennem vele az Ikeához.
Végig csak az ölemben volt hajlandó utazni (szerintem csak nézelődni akart, de a földön fázott is)

Megérkeztünk az új bázisra, ahol akkor fejetlenség uralkodott, mintha klingonok támadtak volna meg. XD

Az első hét folyamán sikerült lakhatóvá tenni, de a javítási és az egyéb munkálatok még most is folynak. XD

(billentyűzetet cseréltem, mert az enyémben annyi az idegen tárgy,hogy alig lehet nyomkodni)

No... Ott tartottam, hogy... nem tudom.

jaaaa!!! Na, hát most már azért jóval barátságosabb a helyzet mint mondjuk 3 héttel ezelőtt, a közlekedés is egész jó bár most a sztrájk miatt meg van keserítve az életünk rendesen. XD

Ja, hát igen, a sztrájk.... elég nagy szívás... ami nekem eddig (XXII.-kerületből a XIV-be) körülbelül háromnegyed óra volt (+ - 10-15 perc forgalomtól függően) azt most egy jókora kerülővel másfél óra alatt tudnám megtenni, kivéve, ha éjszakaizom. XD
No, de mindegy.

pár jó hír: Megvan a Wii, orrba szájba játszom az Umbrella chronicles-el (így írják? olyan hülye szó XD)... elcsórtam az egyik tévét is, mert az én kistévémet ott hagytam zuglóba mert nem funkcionált rendesen.

Ma, hogy bekötötték a netet és a tévét, már én is tudok csatornákat fogni, végig is nézegettem őket... Párat gyorsan kiírtam. Nat geo, Nat geo wild, Spektrum, stb..... de Discovery-t nem találtam :(

Mindegy, van History :D azon megy az Univerzum, ha megy még, úgyhogy nem maradok tudomány nélkül. XD XD XD

Most még megszerkesztem a blogot, teszek be pár új modult.

Megyek is, aztán majd még írok... Van mit :P

3 megjegyzés:

  1. Cső :p ha kérhetem, a blablabla blogot írd má át Gyuree blabla-blogja-ra... :p :D amúgy nagyon jó, hogy ismét elkezdted újra írni az elmebetegséget :D:D Én :p :D

    VálaszTörlés
  2. Üdv újra a technikát élvezők körében :D

    VálaszTörlés