2009. október 31., szombat

Hmmmmm....Tasty... arrrrrgggh

Jobb nem jutott eszembe és most különben sem emiatt írok....

Ahogy látom, lesz itt minden a metálgíírtől kezdve a menstruáción át a kakaóig. Amíg végre eljutok a férjemig...


......Még csak nem is Excella miatt, pedig azt hiszem megérdemelne egy külön bejegyzést az a huszadrangú lotyó.
De ha már itt tartok, más szemszögből nézve, nagyon is szeretem...
Végre van valaki a játékban, aki szereti szegény meggyötört uramat.

Na jó, hanyagolom a témát mert az lesz a vége, hogy délután Aheri írtás lesz mercenaries helyett...

Na, pont ez az ami miatt ilyen kora hajnali órán idecsüccsenek írni.
Mercenaries, de a resi 4-es.
Muszáj megírnom, mert én se hiszem el!! XD

(tudom, hogy nem érdekel, de ez esetben javaslom ott a jobb fölső sarokban a kis "x"-et... Katt katt katt.... sőt, alt+F4)

Szóval az történt, hogy ma miután 1 körül lefeküdtem és el is aludtam, valami kegyetlen nagy baromságot álmodtam.
A resi2-es rendőr őrsön voltam és palacsintát ettem. Sima palacsinta volt, de úgy összerakva, mintha csúsztatott lenne. Meg is kínáltam egy néger meg egy enyhén túlsúlyos zsernyákot, akik meg is ették az egészet és elkérték a receptjét. Én meg szépen elmagyaráztam nekik, hogy ez nem úgy készül mint az a fos amcsi palacsinta, ennek az elkészítése művészet.
No, de szomjas voltam és minden második szavam után inni akartam. (tényleg szomjas voltam)
Volt is ásvány vizem... meg aztán találtam Hey-ho narancslevet is, de azzal az volt a bajom, hogy nem volt jég... XD (na majd legközelebb meglesem a S.T.A.R.S. irodába, hátha van)

Mindegy megint nem ez a lényeg... Hanem, hogy miután kín keservesen felkeltem hogy igyak, nem mutattam túl sok hajlandóságot a visszafekvésre, leültem játszani a resi4-el.
Na már most a fő játékmenetnél pont egy olyan résznél tartok, ahol az a félcédulás Esssli mindig meghal. Vagy mert elém áll és lelövöm, vagy mert legugol és megverik...
rape, Rape, RAPE, RAPEEE!!

Hanyagolom a dolgot, mert csak felidegelem magam, inkább mercenariesezek, mert ott lehetek az urammal! :P
Épp azon töröm magam, hogy megdöntsem az összes létező rekordot, és mindenhol az ő pontszámai kerüljenek ki, de az 5 csillag megszerzése is célkitűzésem.

Na, és akkor most!!
Sikerült az egyik pályán!!! JIPPIJÁÓÓÓ
Pedig már kezdtem lemondani róla... fogyott az idő, szegény férjem is elég bénán érezte magát, köszönhetően a buzogányok és egyébb szúró-vágó fegyverek vele való találkozásának, de én nem kíméltem.
ÁÁÁHHH.. gondoltam... van még 1 percem, meg 51 ezer x pontom, ha meghal akkor így járt. úgyis 57790 a rekordja azon a pályán.
Na, igen ám, de én felvettem egy pontszámnövelő bizbaszt, ami skalponként 1000 pontot ad, én meg leöltem egy valag szerzetest! Fel se tűnt...
Aztán lejárt az a sokszorozó genyaság és hozzáadta a ponszámaimhoz...
Azt hittem ott ugrik ki az amúgy is szaporácska szívem a helyéről, 67 ezer pont!!
És még volt fél perce.
Júúúj, gyorsan szaladtam, nehogy lekaszálják!! Még jó, hogy szereztem egy halomnyi töltényt abba a cukimuki killer kutty pisztolyába, mert a sima tücsökpöccel kinyírtak volna.

Hepiend!! A férjem túlélte és holt büszkén csücsült a székben: "Hehe!! Nézd csak! Szereztem neked 5 csillagot a pályán!"

Mégis csak jól döntöttem amikor hozzá mentem ;) Pedig voltak kétségeim... Korkülönbség, elmezavar (bár ez az ex férjemnél is jelen volt), arról nem is szólva, hogy rút kényszer érez, hogy eláruljon vagy likvidáljon minden körülötte lévőt.

Kénytelen vagyok egy kicsit megnevelni... ha az 5ben mercenariesezek vele, mostanában rohadt tojásokkal etetem.
De ha egyszer olyan vicces... Olyan, mintha hirtelen menstruációs görcsök törnének rá. XD

Na, mindent összegezve: A jutalmam, vagyis a jutalmunk, mert végülis csapatmunka volt, egy nagy adag habos kakaó (remélem nem szereti és az enyém lehet mind!)

ÓÓ nemsokára lejön a Portal is!!
Fogalmam sincs miről szól, mit kell benne csinálni is miért, de tetszik a végén a zene, vicces a szövege (azt is egy resi videóba találtam, nem titok, az uram volt benne XD) és állítólag jó játék, hát megnézem...
Persze biztos nem olyan jó mint a resi és több mint valószínű, hogy nem kimondottan az én világom, úgyhogy nem fog a szívemhez nőni... de hát a metal gear-re is ezt mondtam, aztán a vége az lett, hogy nem tudtam abbahagyni.
Aminek mostanra az lett a vége, hogy letöröltem a PS2ről a metal gear 3 mentéseket, ne okozzon nekem szív fájdalmat.


ajjajjjajjjj.... elpusztult az egyik B.O.W.-m :S

de mit is vártam... Pedig ez volt a legnagyobb... Éreztem én, hogy a zöld színű táplószar nem jó jel.

Na mindegy, megyek, játszom még egy kicsit.

2 megjegyzés:

  1. Rémálmok dettó, habár erősen eltérőek.
    Palacsintáim viszont VALÓDIAK voltak, nyolc és mind-mind TÚRÓS... (Mert van élet a Pokol Konyhájában is, bezony ám!) đ

    VálaszTörlés
  2. terjedelmes bejegyzés XD

    VálaszTörlés