2009. április 4., szombat

Uhh... de náthás vagyok...
Elkaptam a romulán influenzát! XD Nah, ezt is feltaláltam! :D
Nembaj, feltaláló vagyok. Csak kár, hogy mindig elcsenik a találmányaimat. Pl a Hevi blekk metált XD Mindegy, van jobb! Az elektrik csárdás jobban tetszik.

Na, de hol a túróba tartottam? Ja, igen... elkaptam a romulán influenzát, ami sokkal inkább egy szimpla megfázás egy kis torokfájással megspékelve, csak pont rosszkor jött, mert a lüke hólyagom be van gyulladva. A gyógyszer meg amit kaptam rá úgy elnyomja az agyam, mint aki betépett.
A nátha is. XD úgyhogy duplán be vagyok lőve! XD

Extra LOL: éjfélkor mentem vásárolni szerettett testvérem társaságában.

Bónusz: Jóatyám kibernetikai szakvéleménye szerint csip hibás vagyok. XD
Jó, hogy még a számítógépet se tudja bekapcsolni. Oké, ez túlzás volt, azért bekapcsolni be tudja. De ha azt mondom neki, hogy parancsikon, elküld a búsba, hogy ne használjak már ilyen idióta szak szavakat. XD

Na, jó... milyen nap van ma? És hányadika? Meg úgy különben is.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése